Subject: FW: Kiri
From: "Ave Selter - PMK" <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 09:04:28 +0300

Ave Selter
Kohtu esimehe abi-teabehaldusjuht
Pärnu Maakohus
[email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 27, 2025 3:54 PM
To: Harju Maakohus <[email-masked]>; Pärnu Maakohus Haapsalu 
kohtumaja <[email-masked]>; Pärnu Maakohus Haapsalu kohtumaja 
asukohaga Kärdlas <[email-masked]>; Pärnu Maakohus Kuressaare 
kohtumaja <[email-masked]>; Pärnu Maakohus Paide kohtumaja 
<[email-masked]>; Pärnu Maakohus Pärnu kohtumaja 
<[email-masked]>; Pärnu Maakohus Rapla kohtumaja 
<[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Jõgeva kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Tartu kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Valga kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Viljandi kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Võru kohtumaja 
<[email-masked]>; Tartu Maakohus Võru kohtumaja Põlva maja 
<[email-masked]>; Tartu Ringkonnakohus 
<[email-masked]>; Viru Maakohus Jõhvi kohtumaja 
<[email-masked]>; Viru Maakohus Narva kohtumaja 
<[email-masked]>; Viru Maakohus Rakvere kohtumaja 
<[email-masked]>
Subject: Kiri

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Sotsiaalkindlustusamet on Teile saatnud e-kirja.

Meie 27.06.2025 nr 1-13/17323-1.

Pealkiri: Kinnise lasteasutuse teenuse osutaja muutumine alates 1. juulist 
2025

NB! E-kirjale on kehtestatud juurdepääsupiirang alates kuni , vastavalt .

Anname Teile teada, et saate meie poole pöörduda ka 
<https://iseteenindus.sotsiaalkindlustusamet.ee/> sotsiaalkindlustusameti 
iseteeninduses alustades suhtlust.

Kui olete kirja saanud ekslikult, siis palume anda sellest esimesel 
võimalusel teada kirja saatjale aadressil 
<mailto:[email-masked]> [email-masked] ja 
kustutada kiri koos kõigi lisatud failidega.

  <http://www2.rik.ee/delta/SKA_logo.png>

Paldiski mnt 80, 15092, Tallinn
Tel. (372) 612 1360
e-post: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee> www.sotsiaalkindlustusamet.ee